Contacte Agentes
Sol·liciti informació al 93.100.34.94

Preguntes freqüents

CONTRACTACIÓ

Quina documentació necessito per contractar una oferta d’ Energia Naranja?

Només has d’omplir el formulari amb les teves dades, adjuntar una factura recent, i una cópia del DNI del titular o del CIF si és empresa. Durant les següents 24 hores rebràs una trucada de confirmació del teu agent personalitzat per confirmar-te que tot està correcte i veure si hi ha alguna cosa en la qual podem ajudar-te.

El canvi de comerzialtizadora és gratuït?

Sí, totalment gratuït.

En quin termini de temps es fa efectiu el canvi?

El normal és entre 5 i 20 dies. Depenent del teu cicle de lectura.

Durant el canvi, em quedaré sense electricitat?

Mai, El canvi és només un procés administratiu entre la comerzialitzadora i la distribuïdora.

Necessito canviar les meves instal.lacions per passar-me a Energia Naranja?

NO

 

FACTURACIÓ

Cada quan temps em facturaran?

Es facturarà mensualment, a menys que s’acordi altre cosa.

Podré rebre notificició de l’import de la factura?

Sí, rebràs un e-mail o un sms notificant-te la quantitat i la data a partir de la qual es passarà.

Puc rebre la meva factura per correu electrònic?

És l’única manera que de moment les enviem i també podràs descarregarte-les des de la teva oficina virtual.

Si tinc dubtes sobre les factures, amb qui puc contactar?

Des del primer dia tindràs un agent assignat per a qualsevol consulta que tinguis.
Podràs trucar-lo, enviar-li un e-mail, o solicitar-li per e-mail que et truqui. En un termini de 48 hores tindrás el teu dubte resolt i si t’urgeix, el mateix dia.

 

CANVIS AL SUBMINISTRAMENT

Canviar de titular

És molt sencill. Has d’omplir el formulari des de la teva oficina virtual amb les dades del titular sortint i de l’entrat i el teu agent s’encarregarà de fer la resta i et mantindrà informat.

Reduir la potència contractada

Demana-ho mitjançant el portal del client. Amb la informació que ens aportis, revisarem que tot està correcte abans d’enviar la sol.licitut a la distribuidora. Si hi hagues algún problema et contactariem abans de procedir. En un termini màxim de uns 20 dies hauriem de tenir la nova potència activada. Si no tens clar a quina potència canviar, solicitans un estudi d’optimització de potència gratuït.

Ampliar la potència contractada.

Demana-ho mitjançant el portal del client. Amb la información que ens aportis, revisarem que tot està correcte abans de enviar la sol.licitut a la distribuidora. Si hi hagués algún problema et contactaríem abans de procedir. Recorda que si el teu butlletí no està preparat per la potència a contractar, hauràs d’adjuntar un nou butlletí. En el termini màxim d’uns 20 dies hauríem de tenir la nova potència activada. Si no tens clar a quina potència canviar, solicita’ns un estudi d’optimització de potència gratuït.

Actualitzar el número de compte

Demana-ho a través del portal de client. En un màxim de 48 hores el tindràs actualitzat.

 

OPTIMATIZACIÓ DE POTENCIA

El cost de la potència a dia d’avui és un cost significatiu el qual s’ha d’optimitzar sempre que sigui possible.
Si ets client d’ Energia Naranja, el teu agent personalitzat et farà un estudi de potencia només entrar, amb la finalitat de veure si hi han possibilitats d’estalvi per optimització de potència, i cada any que renovis amb nosaltres o quan ens ho demanis.

Si encara no ets client d’ Energia Naranja, no et preocupis, demana un estudi d’optimitzció de potència i te l’enviarem totalment gratuït, encara que no podrem tramitar-ho, al menys que et converteixis en client d’ Energía Naranja.

No troves resposta a la teva pregunta?

En un màxim de 48 hores respondrem la teva pregunta per escrit.